Activiteiten Ell voortaan op website

ACTIVITEITEN ELL VOORTAAN OP WEBSITE

Op de website van de Dorpsraad Ell, www.dorpsraadell.nl, staat een uitgebreid scala van nieuwe en actuele informatie over het dorp Ell en omgeving. Daarnaast is het mogelijk om op eenvoudige wijze alle komende activiteiten van Eller verenigingen op de site te plaatsen.

Aanmelden

Wilt u een activiteit laten opnemen in de agenda, vul dan een aantal gegevens in via de button “Activiteiten in Ell” en klik op verzend. Wij plaatsen deze gegevens op de agenda. Het gaat echter wel alleen om activiteiten die in Ell plaatsvinden of (mede) georganiseerd worden door een Eller vereniging en andere organisaties. Denk daarbij bijvoorbeeld aan een concert(reis) door een van de koren of een kampweekeinde van het JWE, buiten Ell.

Digitale informatie van Eller verenigingen

Een van de belangrijkste doelstellingen van de website www.dorpsraadell.nl is om langs digitale weg actuele informatie aan de bezoekers aan te bieden. Daar horen zeker ook de komende activiteiten bij. Verenigingen melden zelf deze activiteiten aan. Ook zijn de sites van alle Eller Verenigingen te vinden. Handig voor de bewoners, maar zeker ook de nieuwe inwoners, van het dorp. De site www.dorpsraadell.nl is een uitstekend middel om het meest actuele platform te zijn van dit soort gegevens!